Episerwer™ globalny dostawca platformy do inteligentnego zarządzania treścią, handlem internetowym i marketingiem w chmurze, ogłosił zdobycie pozycji Lidera w rankingu Gartner`s 2017 "Magik Quadrant for Web Content Management"
Gartner w swym raporcie, poza Episerver, oceniał także 18-stu innych dostawców. Na podstawie kompletności wizji i zdolności jej wykonania, uznał firmę za lidera. Po kluczowych inwestycjach w personalizację w czasie rzeczywistym oraz zarządzanie kampaniami omnichannel, podjętych przez Episerver w zeszłym roku (m.in. przejęcie Optivo), firma nieustannie rozwija swoje ujednolicone narzędzie do zarządzania treścią i handlem cyfrowym, uwzględniając zwiększoną inicjatywę z Microsoft for Dynamics 365.
Zgodnie z Gartner, “Liderzy powinni doprowadzać do transformacji rynku. Otrzymują największe łączne oceny pod względem Zdolności do Wykonania i Kompletności Wizji. Realizują to prawidłowo oraz są przygotowani na przyszłość, mając jasną wizję i gruntowną ocenę szerszego kontekstu cyfrowego biznesu. Posiadają silnych partnerów handlowych, obecnych w wielu regionach, spójne wyniki finansowe, rozwinięte wsparcie techniczne platformy oraz dobrą obsługę klienta. Ponadto dominują w jednej lub kilku dostępnych na rynku technologiach. Liderzy są świadomi ekosystemu, do którego kierują swoją ofertę. Liderzy mogą:
- udowodnić wdrożenia przedsiębiorstwa
- oferować integracje z innymi aplikacjami i repozytoriami treści
- wspierać na wielu płaszczyznach
Episerver rozszerzył swoje produkty i usługi, dążąc tym samym do dostarczania klientom jak najbardziej płynnego digital experiences. Zarządzanie zamówieniami oraz generowanym przez użytkowników contentem, pomagają klientom Episerver w konsekwentnym zaangażowaniu swoich klientów docelowych w ścieżkę zakupową.
Episerver Digital Experience CloudTM – wspierane przez możliwość zaawansowanej personalizacji, opartej na zachowaniach odbiorców – pomaga organizacjom na całym świecie tworzyć, zarządzać oraz indywidualizować digital experiences ich klientów. Digital Experience Cloud, który można wdrożyć jako platform-as-a-service (PaaS) w chmurze Microsoft Azure lub środowisku lokalnym, wspierana jest przez sieć ponad 900 partnerów, którzy zapewniają ponad 8.800 cyfrowych liderów w 30 krajach. Zapewnia to przychód rzędu 18 bilionów dolarów na całym świecie.
- Naszym celem w Episerver jest dostarczanie sprzedawcom i marketerom skutecznych, wydajnych oraz angażujących narzędzi do zarządzania treścią, które – dzięki nowatorskim metodom personalizacji – pomagają im lepiej wykonywać swoją pracę – komentuje James Norwood, CMO and EVP Strategy w Episerver – Wierzymy, że wyróżnienie przyznane przez Gartner’s Magic Quadrant za Web Content Management, wzmacnia pozycję Episerver jako lidera oraz buduje zaangażowanie w rozwijanie naszego narzędzia Digital Experience Cloud.
Gartner jest wiodącą, amerykańską firmą badawczą i doradczą. Dostarcza liderom biznesowym i technologicznym dogłębnej analizy rynku i informacji związanych z rozwojem technologii na całym świecie.
Wszystkie znaki towarowe wymienione w publikacji są własnością ich właścicieli i używane wyłącznie w celach informacyjnych.
Gartner, Inc., Magic Quadrant for Web Content Management, Mick MacComascaigh, Jim Murphy, 26 July 2017
I Ogólnopolski Konkurs Umiejętności Klinicznych – przeczytaj relację z wydarzenia i poznaj zwycięzców!
Kolejne wspaniałe wydarzenie za nami! Zapraszamy do zapoznania się z wynikami konkursów oraz tematyką odbywających się wraz z nimi wykładów i debat z zakresu medycyny.