Ekstremalne okoliczności przetestują ich zdolności adaptacji, pomysłowość i umiejętności przetrwania. Czy to zapowiedź kolejnego sezonu amerykańskiego serialu? Nie. To nowa kampania wizerunkowa Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Uniwersytet Zielonogórski zainaugurował dzisiaj nową kampanię pod hasłem: “Studenci UZ - gotowi na wszystko”. Twarzami kampanii są studenci i studentki uczelni - postacie, które dzięki swojej wiedzy, kreatywności i postawie życiowej przetrwały inwazję zombie.Teraz przed grupą 12 młodych bohaterów stoi zadanie odbudowy cywilizowanego świata.
Dlaczego akurat obrona przed zombie? Co ma na celu takie nieszablonowe podejście do promowania uczelni wyższej?
- Przede wszystkim chcemy dotrzeć do młodych ludzi z komunikatem, że studiując na Uniwersytecie Zielonogórskim, nauczą się konkretnych, przydatnych umiejętności - komentował premierę kampanii prof. Wojciech Strzyżewski, prorektor ds. studenckich UZ - Studia u nas przygotowują do rozwiązywania prawdziwych problemów. Dodatkowo, Uniwersytet Zielonogórski to miejsce dla ludzi z fantazją i bogatą wyobraźnią. Ceni się tutaj, jak mało gdzie, kreatywne myślenie. Zaproponowaliśmy studentom, reprezentującym wszystkie 12 wydziałów naszej uczelni, udział w zabawie myślowej, podczas której musieli się zastanowić nad tym, jak zareagowaliby na sytuację rodem z gry komputerowej czy horroru: atak zombie. W efekcie prezentujemy 12 różnych odpowiedzi, które są inspirujące oraz trafnie oddają charakter naszych studentów i wiedzy, którą nabywają.
Dlaczego uczelnia stawia w promocji właśnie na studentów a nie na bardziej rozpoznawalne twarze? - Na UZ ceni się autentyczność. To nie jest “fabryka dyplomów”, tylko miejsce z charakterem - odpowiada rzecznik uczelni, Ewa Sapeńko: - Wierzymy, że nasi studenci będą najlepszymi ambasadorami marki UZ, bo mogą swoim przykładem zaświadczyć, nie tylko o tym jak ciekawa jest nasza oferta edukacyjna, ale również jaka kreatywna i otwarta atmosfera panuje na uczelni.
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej zaprezentowano m.in. takie narzędzia kampanii reklamowej jak nowa strona internetowa poświęcona rekrutacji, spoty wideo i radiowe oraz projekty plakatów i billboardów, z portretami studentów UZ. W ramach kampanii uczelnia przewiduje m.in. wizyty w szkołach i na targach edukacyjnych i szeroką interakcję poprzez media społecznościowe.
Rekrutacja na UZ rozpocznie się za kilka tygodni, ale już dzisiaj chcemy zachęcać młodych ludzi, szukających pomysłów na swoją przyszłość, do zapoznania się z naszą ofertą. Naprawdę warto zostać jednym z gotowych na wszystko!
Uczenie się języków w dorosłym wieku wpływa na nasz mózg – twierdzą naukowcy. Tylko jak to robić?
Z badań wynika, że osoby, które zaczynają uczyć się języka obcego później niż w wieku nastoletnim, wykazują poprawę w zakresie funkcji poznawczych.