O wydarzeniu
W środę, 27 czerwca, we wrocławskiej filii Uniwersytetu SWPS odbędzie się pierwsza konferencja z cyklu HR Disrupt – Employer Branding Insights. O unikalności wydarzenia świadczy formuła dyskusji panelowych, do których zaproszono młodych ludzi, dopiero wkraczających na rynek pracy. Ich opinie i oceny często stanowią źródło cennych informacji i inspiracji dla osób zajmujących się employer brandingiem.
Głębokie zrozumienie potrzeb klienta i umiejętność projektowania scenariuszy przyszłości dla danej branży to dziś kluczowe kompetencje wśród osób zajmujących się budowaniem marki pracodawcy. – tłumaczy Michał Ulidis, współorganizator i jeden z prelegentów konferencji. – HR Disrupt to wydarzenie, podczas którego, we współpracy z młodymi i profesjonalistami, spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, jak wygląda rynek pracy dziś, a jak będzie wyglądał w przyszłości – dodaje.
Co na Was czeka?
Konferencja HR Disrupt została podzielona na dwie części – naukową oraz profesjonalną. W pierwszej zapoznamy się z opiniami osób, które na co dzień zajmują się teorią employer brandingu oraz budowaniem strategii wizerunkowych firm. Wystąpią m.in.: Szymon Sikorski, Michał Ulidis, Karina Stasiuk-Krajewska czy Dominik Lewiński.
Na zakończenie panelu zaplanowano dyskusję pt. Rynek pracy widziany oczami młodych, w której wezmą udział studenci Uniwersytetu SWPS. Po krótkiej przerwie rozpocznie się część druga, podczas której wystąpią praktycy. W trakcie dyskusji przeanalizujemy obraz rynku pracy w Polsce i porozmawiamy o jego perspektywach, a także potencjalnych zagrożeniach.
Jak wziąć udział?
Udział w konferencji HR Disrupt jest bezpłatny, obowiązuje jednak wcześniejsza rejestracja: https://hrdisrupt.evenea.pl/.
Liczba miejsc jest ograniczona.
Organizatorem konferencji jest Uniwersytet SWPS wraz z agencją PR Publicon. Patronem merytorycznym wydarzenia jest portal branżowy hrpolska.pl, a patronem medialnym - dlaStudenta.pl i Newsello.pl.
Program konferencji
13.00-16.00 - Sesja naukowa
Wystąpią:
- 13:00-13:20 – Prawo pracy a Employer Branding – dr Ariel Przybyłowicz, Uniwersytet Wrocławski.
- 13:20-13:40 – Demony powszednie – obraz korporacji w kinie – prof. dr hab. Agnieszka Nieracka, Uniwersytet SWPS.
- 13:40-14:00 – Employer branding – konteksty systemowe - dr Dominik Lewiński, Uniwersytet SWPS.
- 14:00-14:20 – Sesja pytań do prelegentów.
- 14:20-14:40 – Dziennikarstwo tradycyjne w służbie Employer Brandingu – mgr Tomasz Wołodźko, Uniwersytet SWPS.
- 14:40-15.00 – Employer Branding w kontekście pokoleń – dr Michał Grala, Uniwersytet SWPS.
- 15:00-15:20 – Jak uczyć o Employer Brandingu – dr Karina Stasiuk-Krajewska, Uniwersytet SWPS.
- 15:20-15:40 – Sesja pytań do prelegentów.
- 15:40-16:00 – przerwa.
16:00-20:00 – Sesja "rynkowa"
Wystąpią:
- 16:00-16:20 – Zrozumieć człowieka. Employer branding: dobre przykłady i praktyki – Szymon Sikorski, Publicon.
- 16:20-16:40 – Badania empiryczne jako fundament efektywnej strategii EB – Michał Ulidis, Uniwersytet SWPS, Publicon.
- 16:40-18:00 – Rynek pracy widziany oczami młodych – dyskusja z udziałem studentów. Moderacja: Szymon Sikorski i Michał Ulidis.
- 18:00-18:30 – przerwa.
- 18:30-20:00 – Rynek pracy w Polsce – perspektywy i zagrożenia – dyskusja z udziałem praktyków. Moderacja: Szymon Sikorski i Michał Ulidis.
Serdecznie zapraszamy!