To jedyna tak skonstruowana propozycja dydaktyczna w kraju. Rekrutacja rozpoczyna się już w czerwcu.
Celem i misją kierunku „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” jest wykształcenie specjalistów w zakresie kreowania i zarządzania markami miejsc, miast, regionów oraz ekspertów w zakresie kreowania i promocji lokalnych marek, atrakcji turystycznych czy produktów.
Studia „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” to nowatorska propozycja dydaktyczna dla pracowników administracji publicznej, samorządów lokalnych, organizacji turystycznych, agencji kreatywnych oraz przedsiębiorców. Kompleksowy program studiów składa się z 33 kursów, osadzonych w 6 modułach i z 184 godzin zajęć zaplanowanych na dwa semestry. Kraków potrzebuje konkretnego podejścia do marketingu miejsc, dlatego program zajęć stawia – przede wszystkim - na praktykę.
Kadrę wykładowców tworzą uznani specjaliści, m.in. Jacek Pogorzelski (autor książek m.in. „Praktyczny marketing miast i regionów”, „(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku”), Adam Mikołajczyk i Jarosław Górski (autorzy wielu projektów strategicznych dot. brandingu oraz rozwoju miast i regionów w Polsce, Fundacja Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc), Robert Stępowski (niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc, założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl), czy prof. Andrzej Blikle (autor doktryny jakości w zarządzaniu).
Więcej informacji na temat studiów na stronie: www.marketingmiejsc.edu.pl
Facebook: www.facebook.com/studiamarketingmiejsc
Uczenie się języków w dorosłym wieku wpływa na nasz mózg – twierdzą naukowcy. Tylko jak to robić?
Z badań wynika, że osoby, które zaczynają uczyć się języka obcego później niż w wieku nastoletnim, wykazują poprawę w zakresie funkcji poznawczych.