Wielu młodych ludzi jest zafascynowanych pracą w mediach, marząc o pracy dziennikarskiej w radiu, telewizji lub prasie. Wydaje się, że miejsc pracy nie brakuje, lecz nie każdemu udaje się osiągnąć cel.
Od tej jednej decyzji może zależeć niemal całe dorosłe życie. To nie żart! Wybrany zawód można oczywiście zmienić, ale praktyka pokazuje, że na radykalne zmiany decyduje się niewiele osób.
Znalezienie dobrej pracy to nie lada wysiłek – trzeba np. pójść do urzędu albo na targi pracy i poświęcić dużo czasu oraz energii przeglądając oferty i zasięgając informacji o pracodawcy. Ale jest łatwiejszy i dużo bardziej skuteczny sposób.
W relacjach, a już szczególnie w kontaktach handlowych, bardzo ważne jest, aby sprzedawca potrafił zrozumieć sposób myślenia i działania konkretnego klienta.
Według badania przeprowadzonego przez Ascend2 i Research Partners, 45% marketerów ocenia
e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, a dla 28%
z nich stanowi on trudność.
Pierwsza praca to pamiętne wydarzenie w życiu każdego młodego człowieka, dlatego dobrze wybrać ją mądrze i u zaufanego pracodawcy. Z pomocą przychodzą renomowane agencje zatrudnienia takie, jak Work Service.
W momencie odejścia z wieloletniej pracy, pracownicy szukają przyczyny w swoim zachowaniu. Na przyjęcie bardziej realistycznej perspektywy oraz szansę na rozpoczęcie nowego i interesującego etapu w życiu pozwoli nam dobry program - outplacement.
W stale rozwijającym się sezonie zakupowym, oczekiwania i wymagania konsumentów również rosną i ulegają zmianie. Niezależnie od wielkości firmy, klienci oczekują, że ich doświadczenie zakupowe będzie tak dobre, jak w przypadku najpopularniejszych e-sklepów