6500 ofert specjalnych oferowanych przez 2000 różnych firm – to wszystko czeka na konsumentów w Dniu Własnego Biznesu. Wystarczy wejść na stronę dzien-wlasnego-biznesu, by zobaczyć wszystkie biorące udział w akcji restauracje, kawiarnie, sklepy i inne miejsca oraz oferowane przez nie zniżki na usługi, rabaty na zakupy, gratisy, upominki oraz wiele więcej. Promocje przygotowują zarówno przedsiębiorcy z dużych miast, jak i małych miejscowości, dlatego każdy może świętować.
Wyjątkowe oferty dla swoich klientów przygotowało także 1500 sklepów ODIDO. Przy zakupie wybranych produktów marek z portfolio Unilever otrzymają oni mleczko CIF gratis, natomiast do dowolnej Coca-Coli Zero Cukru – plakat lub naklejkę z Robertem Lewandowskim. Na klientów ODIDO czekają także produkty marki Fine Life w promocyjnych cenach.
Dzień Własnego Biznesu obchodzi jednocześnie 26 krajów na całym świecie, m.in. Niemcy, Francja, Włochy i Indie. W Polsce organizatorem tej wyjątkowej akcji jest sieć hurtowni MAKRO Polska. To jedyna w swoim rodzaju inicjatywa, która na celu ma wsparcie przedsiębiorców oraz docenienie wszystkich klientów – zarówno tych stałych, jak i nowych. Akcja pozwala konsumentom poznać ciekawe sklepy, restauracje, kawiarnie czy inne miejsca oraz nabyć produkty i usługi w atrakcyjnych cenach. W efekcie Dzień Własnego Biznesu stanowi innowacyjną formułę, łączącą korzystne rozwiązania zarówno dla przedsiębiorców, jak i konsumentów.
Więcej informacji oraz interaktywna mapa z promocjami znajduje się na stronie internetowej
Jak przygotować się do projektowania logo?
Wzmocnienie wizerunku własnej firmy to bardzo ważny aspekt, który wpływa na powodzenie biznesu.