Newsello.pl

Produkt jakiego jeszcze nie było

Konkurs IKEA dla studentów.
Konkurs IKEA
Konkurs IKEA

Jesteś studentem i masz pomysł na produkt, który mógłby trafić do sprzedaży w sklepach IKEA? Weź udział w konkursie „Produkt jakiego jeszcze nie było”, w ramach którego IKEA zaprojektuje, wyprodukuje i wprowadzi do sprzedaży przedmiot sygnowany nazwiskiem pomysłodawcy. Autor najlepszego konceptu otrzyma też 10 tys. zł, możliwość udziału w procesie produkcji oraz staż w dziale sprzedaży jednego ze sklepów. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 stycznia 2016 r.

„Produkt jakiego jeszcze nie było” to pierwsza tego typu inicjatywa IKEA w Polsce i innowacyjny sposób na przyciągnięcie do firmy młodych ludzi, debiutujących w świecie biznesu. Konkurs jest przełomowy, ponieważ polski oddział IKEA zrobi wyjątek dla zwycięzcy i do lokalnych sklepów wprowadzi limitowaną edycję produktu, którego koncepcja narodzi się nie w Älmhult, ale nad Wisłą. Wszystkie rzeczy z oferty IKEA projektowane są bowiem w kolebce firmy w Szwecji, a dopiero produkcja realizowana jest w konkretnych krajach.

Konkurs jest otwarty dla studentów wszystkich kierunków. Organizator podkreśla, że szczególnie zależy mu na osobach, które w przyszłości chciałyby podjąć ciekawe wyzwania w obszarze sprzedaży. IKEA poszukuje innowacyjnych, ale przede wszystkim dobrze przemyślanych pomysłów na produkty. Autorzy muszą wykazać się więc nie tylko kreatywnością, ale także pełnym zrozumieniem potrzeb klientów i ich życia w domu czy w pracy. Warto podkreślić, że aby wziąć udział w konkursie wystarczy dobrze opisać swój pomysł, zaproponować nazwę produktu i przedstawić prognozę sprzedaży. Nie trzeba zgłaszać konkretnych projektów ani wykonanych już produktów.

- Oceniając pomysł z pewnością będziemy brać pod uwagę uwzględnienie zasad, którymi kieruje się IKEA. Liczymy na wiele ciekawych i kreatywnych konceptów, ale chcemy wyłonić ten, którego autor w pełni nas rozumie. W IKEA już na etapie projektu określana jest cena produktu, dobierane są najbardziej trwałe i przyjazne środowisku surowce. Cała produkcja jest w naszych rękach, więc mamy na nią wpływ na każdym jej etapie – mówi Hugo Asplund, Country Sales Manager IKEA Retail - Nie tylko dbamy o jakość produkcji i warunki pracy osób u nas zatrudnionych, ale również kładziemy ogromny nacisk na racjonalną dystrybucję, czyli nie „wożenie powietrza”, ograniczanie niepotrzebnych kosztów czy zanieczyszczeń. Wszystkie te czynniki będziemy oceniać w nadesłanych zgłoszeniach konkursowych. To ciekawe wyzwanie dla uczestników, a dla nas zadanie, z którym mierzymy się na co dzień w IKEA – dodaje Hugo Asplund.

Konkurs „Produkt jakiego jeszcze nie było” to część projektu „Studenckie metody”, którego celem jest przybliżenie konceptu IKEA młodym ludziom, wchodzącym na rynek pracy.

W ramach akcji organizowane są równolegle trzy konkursy. Pozostałe dwa to „Czas lenistwa i zabawy dla rodziny 2 + 2” oraz „Mistrzowie sprzedaży”. Pierwszy skierowany jest do studentów kierunków artystycznych. Drugi polega na zaprojektowaniu procesu zakupowego materacy. Więcej informacji można znaleźć na stronie projektu: www.studenckiemetody.pl

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

We do IT – lista zwycięzców i relacja z wydarzenia! [fot. materiały prasowe]

We do IT – lista zwycięzców i relacja z wydarzenia!

Konkursy
środa, 02 maja 2018, 08:35
Pod koniec kwietnia miało miejsce wyjątkowe wydarzenie, którego uczestnicy na własnej skórze przekonali się, co to znaczy projektować własny pomysł na biznes w świecie nowoczesnych technologii.

Zobacz również