Newsello.pl

Czy chcesz tworzyć superbrandy?

Cenisz wysoką jakość? Kochasz kulinaria? Jesteś ambitny i konsekwentnie dążysz do celu? Jeśli tak, to ta praca jest dla Ciebie – Lidl Polska szuka junior buyerów. Rekrutacja ruszyła 19 października.
Czy chcesz tworzyć  superbrandy?
Czy chcesz tworzyć superbrandy?

Czy wchodząc do sklepu, takiego jak Lidl, zastanawiasz się skąd biorą się w nim Twoje ulubione produkty – jogurty Pilos, wędliny Pikok czy słodycze Tastino? Jak tworzone są nowe marki? Kto negocjuje tak niskie, atrakcyjne ceny? Finalny produkt na półce jest efektem zaangażowania wielu pracowników sieci, w tym m.in. takich specjalistów, jak junior buyer. Osoba na takim stanowisku odpowiada za określoną grupę asortymentową produktów (np. nabiał, mięso, wędliny, słodycze itp.), jednocześnie współpracując z kupcem posiadającym większe doświadczenie oraz staż pracy. Warto podkreślić, że junior buyer tworzy także i wprowadza do sprzedaży zupełnie nowe, innowacyjne produkty.

Ważną częścią zadań osoby na tym stanowisku jest analiza rynku i trendów oraz wyników sprzedaży. Dzięki temu dobiera ona najlepsze strategie sprzedażowe. Wyszukuje dostawców, którzy zaproponują artykuły najlepszej jakości, następnie negocjuje z nimi ceny i terminy dostaw, a finalnie – zawiera kontrakty oraz dba o przestrzeganie ich warunków. Współpracuje przy tym ściśle z pracownikami innych działów, takimi jak: marketing, zapewnianie jakości, projektowanie opakowań oraz administracja.

Obecnie Lidl Polska, rekrutując kandydatów na stanowisko junior buyer, szuka przede wszystkim absolwentów towaroznawstwa, kierunków ekonomicznych i handlowych oraz kandydatów posiadających doświadczenie na podobnym stanowisku. Osoby składające aplikację powinny wyróżniać się zdolnościami analitycznymi, negocjacyjnymi oraz kreatywnością i komunikatywnością, posiadać już pewną wiedzę na temat rynku i produktów, a także potrafić odnaleźć się w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy. Dodatkowo, z uwagi na udział w zagranicznych szkoleniach i późniejszą międzynarodową współpracę, firma poszukuje kandydatów odznaczających się dobrą znajomością języka niemieckiego.

Warto podkreślić, że obok bardzo konkurencyjnych zarobków, Lidl oferuje wszystkim pracownikom prywatną opiekę medyczną, którą mogą objąć również swoje rodziny, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie, a także możliwość korzystania z programu MultiSport. Dodatkowo otrzymują oni bony, paczki świąteczne i bony okolicznościowe, a rodzice dzieci rozpoczynających naukę w szkole również „wyprawki dla pierwszoklasisty”.

Lidl nieustannie dba o rozwój zawodowy wszystkich zatrudnionych. W samym tylko 2016 roku firma wydała niemal 24 miliony złotych na szkolenia. Pracownicy biorą udział w programach mających na celu podniesienie ich kompetencji miękkich i poszerzenie wiedzy merytorycznej, m.in.: „Akademii Zarządzania”, „Programie Prestige”, „Więcej niż Kierownik” czy w szkoleniach opartych na indywidualnym planie rozwoju. Osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową mogą wziąć udział w programie stażowym „The Lidl Way to Career” lub „Regional Sales Trainee”, a w ramach „Lidl Management Academy” uczestniczyć także w warsztatach prowadzonych przez kadrę menedżerską firmy Lidl. Na absolwentów i studentów ostatnich lat studiów czeka „Międzynarodowy Program Rozwoju Kadry Menedżerskiej”. Podczas trwającego 24 miesiące programu uczestnicy przygotowywani są do objęcia stanowiska kierowniczego w firmie.

 

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Zobacz również

Nie takie RODO straszne, jak je malują Darmowy webinar „RODO pod lupą”
Praca
wtorek, 24 października 2017, 16:30

RODO pod lupą

Już za niecałe 7 miesięcy – 25 maja 2018 –...