Newsello.pl

McDonald’s z nagrodami za działania na rynku pracy

Nowoczesne formy rekrutacji i dbanie o odpowiednie samopoczucie próbujących zdobyć pracę to recepta na sukces dobrego pracodawcy! Znana sieć restauracji wprowadziła zmiany, które przyniosły jej laury w wielu konkursach.
McDonald’s z nagrodami za działania na rynku pracy [fot. MJCC / McDonald’s]
McDonald’s z nagrodami za działania na rynku pracy [fot. MJCC / McDonald’s]

Działania wizerunkowo-rekrutacyjne sieci restauracji prowadzone pod hasłem „Witamy w McDonald’s” przyniosły firmie zwycięstwo w konkursie HR Dream Team. Oprócz tego, zostały również wyróżnione w kategoriach Strategia Employer Branding i Kampania Internetowa w konkursie Employer Branding Excellence Awards.

Praca w McDonald’s

McDonald’s mocno zainwestował w działania na rynku pracy. W efekcie opracowanej w ubiegłym roku strategii employer branding firma rozszerzyła grupę docelową m.in. o osoby dojrzałe, zwiększyła też nacisk na działania lokalne. Dużo uwagi poświęcono aktywnościom wewnętrznym – w ramach projektu „Angażująca rekrutacja” w ciągu sześciu miesięcy przeszkolono osoby odpowiadające za rekrutację we wszystkich 400 restauracjach.

Jak podkreśla Joanna Rosiak, Talent Acquisition Manager w McDonald’s odpowiedzialna za „Angażującą rekrutację”: W trakcie warsztatów z kierownikami zmapowaliśmy elementy procesu rekrutacyjnego, ustaliliśmy, co możemy zrobić, żeby każdy kandydat na rozmowie w naszych restauracjach czuł się dobrze i komfortowo. Badania candidate experience, które regularnie prowadzimy, pokazują, że przyniosło to dobre rezultaty, kandydaci dobrze oceniają atmosferę i przebieg spotkań rekrutacyjnych w McDonald’s.

Nagroda HR Dream Team 2018 dla McDonald's [fot. MJCC / McDonald’s]

Okazało się to dobrą receptą na sytuację na rynku pracy w branży handlowej i gastronomicznej, bowiem działania przynoszą konkretne efekty. W ciągu roku od rozpoczęcia pracy nad wdrożeniem strategii wzrosła ocena marki McDonald’s jako pracodawcy w badaniu prowadzonym wśród gości restauracji, firma zadebiutowała w pierwszej dziesiątce zestawienia Pracodawca Roku i zdobyła tytuł „Top Employers” i co najważniejsze, zdecydowanie zwiększyła liczbę aplikacji i pracowników. Już wcześniej kampania została nagrodzona w konkursie EB Kreator, gdzie zdobyła nagrodę główną za całokształt działań i wyróżnienia w kategoriach Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne, Kampania EB i Zakładka kariera.

Przy tworzeniu strategii McDonald’s współpracował z agencją MJCC specjalizującą się w obszarze employer brandingu. Działania realizują wspólnie agencje MJCC, DDB & Tribal, Isobar i 24/7Communication, a media kupuje OMD. 

Spot McDonald’s

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Certyfikaty w branży IT to klucz do sukcesu pracowników i pracodawców [fot. Pixabay]

Certyfikaty w branży IT to klucz do sukcesu pracowników i pracodawców

Praca
poniedziałek, 27 sierpnia 2018, 12:29
Liczba specjalistów na rynku maleje, co stanowi niemały problem dla firm, które ich zatrudniają. W dzisiejszych czasach pracownicy oprócz stabilnej posady poszukują też możliwości rozwoju. Sprawdźmy, jaka w tym wszystkim jest rola certyfikatów!
Czy praca opiekunki osób starszych w Niemczech jest bardzo męcząca? [fot. Pixabay]

Czy praca opiekunki osób starszych w Niemczech jest bardzo męcząca?

Praca
wtorek, 21 sierpnia 2018, 11:03
Praca w charakterze opiekunki osób starszych niesie ze sobą wiele korzyści, które dostarczają pozytywnych uczuć satysfakcji, jednak pojawiają się sytuacje, w których należy wykazać się siłą charakteru i odpornością na stres.

Zobacz również