Trendence Graduate Barometer to raport, w którym ponad 30 tysięcy młodych Europejczyków wskazało swojego pracodawcę marzeń. W czołowej setce firm, do których chcieliby aplikować absolwenci i osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową, po raz kolejny znalazła się firma Lidl Polska.
Stabilna pozycja Lidla
Lidl Polska ponownie znalazł się w gronie najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce w badaniu Trendence Graduate Barometer – wraz z liderami w swoich branżach takimi jak: Apple, Microsoft, Google Poland, KGHM Polska Miedź czy Deloitte. Do najlepszej setki trafiły firmy postrzegane przez studentów, absolwentów i młodych profesjonalistów jako najlepsze miejsca do rozpoczęcia i rozwoju swojej kariery zawodowej.
- Firma Lidl Polska stawia od dawna na ambitne i zaangażowane osoby – młodzi ludzie mają możliwość zdobycia doświadczenia i startu kariery, zaczynając od trzymiesięcznych płatnych stażów wakacyjnych lub biorąc udział w atrakcyjnych programach rozwojowych, po których mogą objąć stanowisko kierownicze. Jako jedna z największych firm w Polsce, Lidl oferuje studentom i absolwentom – jak i wszystkim swoim pracownikom – bardzo dobre warunki zatrudnienia, m.in. atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Wszystko to składa się na obraz pracodawcy, który docenia osoby zatrudnione w swojej firmie, potrafi stworzyć im dogodne warunki nie tylko do rozwoju zawodowego, ale też często osobistego, jak również buduje mocny i pozytywny wizerunek firmy, w której po prostu chce się pracować.
O badaniu słów kilka
Prestiżowy ranking TOP 100 Pracodawców według Trendence Graduate Barometer to największe europejskie badanie opinii studentów i osób wkraczających na ścieżkę kariery zawodowej. Przeprowadzane jest w formie internetowej ankiety.
W tegorocznej europejskiej edycji badania wzięło udział ponad 300 tys. osób. 20 tys. z nich wskazało najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce. Każdego roku badanie prowadzone jest łącznie w 28 krajach na całym świecie, w którym uczestniczy ponad 500 tys. studentów i absolwentów studiów na kierunkach biznesowych, inżynieryjnych oraz IT.
Kultura w biznesie. Naukowe wskazówki na sukces w negocjacjach międzynarodowych
Negocjacje z partnerami biznesowymi z różnych kultur mogą stanowić nie lada wyzwanie. Jednak dzięki najnowszym badaniom, naukowcy odkryli klucz do ich skuteczności.