Newsello.pl

Startup bez tajemnic vol. 3. Od lokalnego burgera po międzynarodowy festiwal muzyczny - różne odsłony biznesu

Już we wtorek 23 maja odbędzie się we Wrocławiu trzecie spotkanie z serii „Startup bez tajemnic”.
Startup bez tajemnic vol. 3. Od lokalnego burgera po międzynarodowy festiwal muzyczny - różne odsłony biznesu
Startup bez tajemnic vol. 3. Od lokalnego burgera po międzynarodowy festiwal muzyczny - różne odsłony biznesu

Telefonia komórkowa Mobile Vikings zaprasza wszystkich zainteresowanych do sali nr 3 budynku “P” Uniwersytetu Ekonomicznego, gdzie osoby stojące za sukcesem znanych marek opowiedzą, jak połączyć i wykorzystać swoją pasję oraz trendy w tworzeniu własnego modelu biznesowego. Będzie można poznać tajniki budowania zgranej społeczności wokół brandu oraz podyskutować o tym, co było pierwsze - produkt czy trend? Start o godzinie 16:00.

Czy to możliwe żeby lokalna burgerownia zdetronizowała światowego giganta? Tak! We Wrocławiu dokonał tego Pasibus. 23 maja będzie okazja żeby dowiedzieć się, jak do tego doszło. Wtorkowa konferencja przybierze zupełnie inny charakter niż dwa minione spotkania z cyklu “Startup bez tajemnic”. Tym razem na scenie pojawią się reprezentanci znanych nie tylko we Wrocławiu, ale i w całej Polsce, topowych i trafiających w gusta Millenialsów brandów. Zaproszeni prelegenci opowiedzą o tym, jak funkcjonuje współczesne pokolenie Y - jadające w foodtruckach, jeżdżące na festiwale muzyczne, zwracające uwagę na jakość, lubiące gadżety i dbające o swoją formę, np. poprzez uczestnictwo w biegach miejskich. Każdy, kto nawet nieśmiało myśli o założeniu własnej firmy, otrzyma od panelistów odpowiedni zestaw wskazówek. Ci zaś, którzy mogą się już pochwalić własną działalnością, usłyszą eksperckie porady dotyczące wykorzystania obecnie panujących trendów w kreowaniu własnej marki, budowaniu jej reputacji oraz rozszerzaniu swojego biznesu.

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z widownią zaproszeni goście. Będą to:

Piotrek Staszczyński z Pasibusa - "Od zwykłej bułki z kotletem po lifestylowe danie. Czy dziś wszystko można obrandować?”,

Dawid Lewandowski z Survival Race - "Amatorzy kontra zaprawieni w boju - starcie dwóch różnych środowisk. Jak przyciągnąć do siebie jednych, a nie zrazić drugich.”,

Mateusz Toporowicz z Gepetto - “Własna pasja vs obowiązujące na rynku trendy. Czyli o tym, gdzie szukać pomysłu na biznes.”,

Radek Miszczak z Hip Hop Kemp - “Kiedy budzisz tylko skrajne emocje. O tym, jak przez 16 lat budować komunikację z wymagającą społecznością i skutecznie promować swój event, mimo zmieniających się kanałów dotarcia do klienta”.

W drugiej części spotkania prelegenci rozpoczną panel dyskusyjny. Wspólnie z publicznością spróbują  odpowiedzieć na pytanie: "Czy to moda kreuje produkty, czy jest odwrotnie - to produkty kreują modę?"

- Wszystkie zaproszone przez nas marki idealnie wpisują się w lifestyle pokolenia Y, które jest nam szczególnie bliskie - burgerownie masowo pojawiające się w dużych miastach, muzyka łącząca ludzi, chęć wyróżnienia się w tłumie i szukanie alternatyw oraz moda na zdrowy tryb życia i bycie fit. Liczymy na to, że prelegenci i ich historie dotyczące zakładania własnego biznesu, przyciągną liczne grono odbiorców i pomogą młodym słuchaczom rozwinąć skrzydła - mówi Bartek Grabowski, Dyrektor Marketingu w Mobile Vikings.

Spotkanie ma charakter otwarty i jest jedną z akcji Mobile Vikings, wpisujących się w program działań na rzecz wspierania rozwoju startupów oraz innowacyjnego biznesu. Partnerem tej edycji wydarzenia Startup bez tajemnic jest ESN UE Wrocław.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

praca przedstawiciela handlowego

Na czym polega praca przedstawiciela handlowego?

Praca
czwartek, 15 lipca 2021, 14:23
Handlowiec to zawód, który powinien kojarzyć się z trzema elementami: podróżami, sprzedażą oraz ogólnie rozumianymi relacjami biznesowymi. Nie jest to jednak ujednolicona lista.

Zobacz również