Na uczestniczki Konferencji Sieci Przedsiębiorczych Kobiet po raz kolejny czeka duża dawka motywacji, wiedzy i inspiracji. Motywem przewodnim najbliższej, XI już odsłony wydarzenia jest hasło „Be Yourself”. Współczesna przedsiębiorczyni mierzy się z wyzwaniem ciągłego poznawania wielu różnorodnych nowych dziedzin i umiejętności: od znajomości nowinek technologicznych i branżowych po kompetencje miękkie związane z samorozwojem i zarządzaniem zespołem. W pogoni za dynamicznie zmieniającymi się trendami, nie trudno stracić z pola widzenia własną autentyczność, która może być najważniejszym wyróżnikiem działalności firmy. Ekspertki ze świata biznesu i mediów porozmawiają o tym, jak z sukcesem prowadzić przedsiębiorstwo, budować silną markę osobistą i jednocześnie pozostać sobą w czasach, gdy nowe narzędzia przekazu silniej niż kiedykolwiek stwarzają pokusę kreacji.
Innowacyjność i efektywność w biznesie to bardzo ważne wartości, ale tym co najbardziej stanowi o sile przedsiębiorcy jest jego autentyczność. Chodzi przede wszystkim o to, być sobą, wierzyć w siebie i konsekwentnie dążyć do tego, co dla nas ważne. Takie podejście z całą pewnością zaprocentuje - buduje zaufanie klientów, którzy bez trudu wyczuwają nieszczerość przekazu. Chcemy przekonać uczestniczki naszej konferencji, że z własnej autentyczności możemy uczynić prawdziwy atut. To właśnie dzięki niej nasza działalność staje się unikalna na rynku – podkreśla Katarzyna Wierzbowska, Prezeska Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet.
Konferencja Sieci Przedsiębiorczych Kobiet to wydarzenie, które za każdym razem (wiosną i jesienią) gromadzi około 500 uczestników z całej Polski. Każda z dotychczasowych odsłon wydarzenia składa się z części networkingowej oraz inspirujących wykładów i paneli dyskusyjnych, skupionych wokół różnych motywów przewodnich.
O tym jak być sobą w biznesie opowiedzą m.in.: Ralph Talmont (TEDxWarsaw), Joanna Malinowska-Parzydło (Personal Brand Institute), Marek Kapturkiewicz (Innovation Nest), Izabela Makosz (Time for BusinessTV) oraz Renia Depciuch (ReniaYoga). Natomiast w ramach sesji BE THE CHANGE swoimi historiami o woltach w życiu osobistym i zawodowym podzielą się między innymi Antonina Samecka (Risk Made In Warsaw), Marta Bradshaw (Eataway) czy pisarka Małgorzata Kalicińska, autorka serii nad Rozlewiskiem.
Przedsiębiorczynie, które dodatkowo zapiszą się na seminaria odbywające się w ramach konferencji, będą miały także możliwość udziału w 3 spotkaniach: „The art of pitching”, „Zbuduj swoją własną markę, która zrobi wrażenie” oraz zajęciach „Jak prowadzić działania promocyjne w Internecie z głową, czyli tak żeby przynosiły efekty" przygotowanych przez ekspertów Internetowych Rewolucji Google, którzy poprowadzą również indywidualne konsultacje.
Zapisy na konferencję, program wydarzenia oraz dodatkowe informacje dostępne są na stronie internetowej Sieci Przedsiebiorczych Kobiet.
Wydarzenie, realizowane jest w partnerstwie m.in. z Citi Handlowy, Miastem Stołecznym Warszawa i Google Internetowe Rewolucje i odbędzie się 22 listopada w Centrum Konferencyjnym Muranów w Muzeum Polin.