Impreza będzie miała miejsce w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c. Odwiedzający będą mieli okazję m.in. do nawiązania kontaktów biznesowych z przedsiębiorcami z Chin oraz poznania specyfiki funkcjonowania rynku Państwa Środka. Jakie jeszcze atrakcje przygotowali organizatorzy wydarzenia?
China Expo – China Brand Show Poland to cykliczna impreza targowa poświęcona współpracy biznesowej z Chinami. Wydarzenie będzie stanowiło okazję do nawiązania kontaktów handlowych z około 200 producentami i eksporterami z różnych regionów Chin, którzy będą gościć na imprezie w charakterze wystawców. Na stoiskach zostaną zaprezentowane m.in. produkty oświetleniowe i spożywcze, materiały budowlane oraz osprzęt, elektronika, wyposażenie wnętrz – w tym kuchni i łazienek, artykuły gospodarstwa domowego, części samochodowe oraz upominki. Patronat nad targami objęło m.in. Ministerstwo Rozwoju, Krajowa Izba Gospodarcza, czy Ambasada Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce.
Program dla Branżowych Odwiedzających
Organizatorzy VI edycji targów China Expo – China Brand Show Poland przygotowali specjalny Program dla Branżowych Odwiedzających. Przedsiębiorcy zainteresowani nawiązaniem współpracy z Chinami, którzy pojawią się podczas wydarzenia, otrzymają bezpłatny lunch oraz katalog, w którym znajdą spis zainteresowanych współpracą wystawców. Warunkiem koniecznym do zakwalifikowania się do Programu jest dokonanie pełnej rejestracji online lub na miejscu jako firma – według danych na wizytówce lub pieczątce – oraz przeprowadzenie udanych rozmów handlowych, potwierdzonych minimum 5 wizytówkami.
Bogaty program konferencji
Odwiedzający targi China Expo – China Brand Show Poland będą mogli poznać specyfikę funkcjonowania chińskiego rynku oraz uzyskać pomoc w znalezieniu partnera biznesowego w Państwie Środka. Osoby, które wezmą udział w wydarzeniu, będą miały również możliwość uczestnictwa w bezpłatnych konferencjach poświęconych m.in. tematyce zagrożeń i pułapek związanych z importem z Chin oraz sposobom ich unikania, metodom weryfikacji kontrahentów z Państwa Środka, największym błędom popełnianym podczas transportu z Azji, a także kwestiom związanym z rejestrowaniem znaku towarowego przy imporcie oraz eksporcie i przygotowaniami do bezpiecznej współpracy z przedsiębiorcami z Chin. Konferencje zostaną poświęcone również szansom polskiego eksportu do Państwa Środka oraz azjatyckiej etykiecie biznesowej.
Atrakcje dla miłośników kultury Chin
Organizatorzy wydarzenia zapewnią na miejscu szereg atrakcji nawiązujących do tradycji i kultury Orientu. Wśród nich znajdzie się m.in. specjalność prowincji Shanxi, czyli widowiskowa technika ugniatania, wyrabiania oraz cięcia makaronu połączona z degustacją potraw oraz pokazy tradycyjnej muzyki Państwa Środka granej na oryginalnych chińskich instrumentach, warsztaty kaligrafii oraz chińska gra GO. Odwiedzający targi będą mogli również wziąć udział w bezpłatnej lekcji języka chińskiego.
Wstęp na VI edycję targów China Expo – China Brand Show Poland, po dokonaniu rejestracji na stronie china-expo.pl, jest bezpłatny.
Jak przygotować się do projektowania logo?
Wzmocnienie wizerunku własnej firmy to bardzo ważny aspekt, który wpływa na powodzenie biznesu.