Na duże zmiany przy okazji przeprowadzki do nowej siedziby zdecydowała się też Aviva. Firma poinformowała o zmianie adresu w niestandardowy sposób – za pomocą kampanii billboardowej na ulicach Warszawy. Nowe biuro zlokalizowane jest blisko Wisły i w sąsiedztwie jednego ze stołecznych parków. Firma zadbała o to, aby nie tylko otoczenie, ale i sama aranżacja wnętrza wywoływała pozytywne skojarzenia.
- W naszej nowej siedzibie zapewniliśmy przestrzenie do relaksu i pokój gier. Piętra mają swój indywidualny charakter według propozycji wybranych przez pracowników (np. las, miasto, niebo, morze, góry). Wyróżniającym się elementem projektu jest taras o powierzchni 800 mkw., na którym można nie tylko zjeść posiłek czy pracować, ale też oderwać się na chwilę od zadań i poćwiczyć w siłowni na świeżym powietrzu. Bezpośrednio z tarasem połączony jest Beach Bar – duża kuchnia z kawiarnianymi stolikami, urządzona w nadmorskim stylu. Pracując nad projektem szukaliśmy rozwiązań, które zapewnią naszym pracownikom optymalne warunki do pracy i odpoczynku - mówi Monika Kulińska, People Director, Aviva.
Rozbudowane strefy relaksu to nie jedyne rozwiązania, po które sięgają firmy. Innym trendem jest tworzenie stref podobnych do tych, które odnajdziemy w przestrzeni miejskiej.
- Jednym z najważniejszych elementów naszego nowo otwartego warszawskiego biura jest kantyna. Swoim designem przypomina sieciowe kawiarnie, które możemy znaleźć w centrach dużych miast. Taki efekt udało się uzyskać dzięki oryginalnym meblom i dodatkom, np. lampom i plakatom. Również w pozostałych pomieszczeniach wykorzystaliśmy rozwiązania niekojarzące się z typową przestrzenią biurową, należą do nich m.in. płótna łódzkiej projektantki Aleksandry Richert, które zawisły na ścianach - mówi Dorota Sadowska, Communications & Marketing Manager, GFT Polska.
[1] https://www.theguardian.com/careers/2016/jan/21/art-works-how-art-in-the-office-boosts-staff-productivity
[2] https://www.theguardian.com/careers/2016/jan/21/art-works-how-art-in-the-office-boosts-staff-productivity
[3]http://www.cnbc.com/2015/10/15/more-firms-allowing-dogs-and-other-pets-in-the-office.html
[4] https://www.theguardian.com/money/2016/may/18/dogs-in-office-canine-colleagues-staff-wellbeing
Jak przygotować się do projektowania logo?
Wzmocnienie wizerunku własnej firmy to bardzo ważny aspekt, który wpływa na powodzenie biznesu.